Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("VEHICULE GUIDE")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 702

  • Page / 29
Export

Selection :

  • and

SPURFUEHRUNGSTECHNOLOGIE DES NAHVERKEHRSSYSTEMS CABINENTAXI = LA TECHNIQUE DE GUIDAGE DU SYSTEME DE TRANSPORT A COURTE DISTANCE CABINENTAXIHANNOVER HO.1975; VERK. U. TECH.; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 28; NO 1; PP. 10-14; BIBL. 4 REF.Article

STABILITAET IANGSAM FAHRENDER KRAFTFAHRZEUGE AN EINEM LEITKABEL = STABILITE LATERALE A BASSE VITESSE DES VEHICULES A MOTEUR CONTROLES PAR UN SYSTEME DE GUIDAGEMITSCHKE M.1975; VEHIC. SYST. DYNAM.; NETHERL.; DA. 1975; VOL. 4; NO 1; PP. 43-54; ABS. ANGL.; BIBL. 11REF.Article

PERFORMANCE OF MAGNETIC SUSPENSIONS FOR HIGH SPEED VEHICLES OPERATING OVER FLEXIBLE GUIDEWAYS = PERFORMANCES D'UNE SUSPENSION MAGNETIQUE POUR DES VEHICULES A GRANDE VITESSE SE DEPLACANT AU-DESSUS D'UN GUIDE FLEXIBLEKATZ RM; NENE VD; RAVERA RJ et al.1974; J. DYNAM. SYST. MEASUR., CONTROL; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 96; NO 2; PP. 204-212; BIBL. 14 REF.Article

THE WOLFSON MAGNETIC SUSPENSION PROJECTARCHDALE A.1974; HOVERG CRAFT HYDROFOIL; G.B.; DA. 1974; VOL. 14; NO 1; PP. 12-13Article

BRITISH STEEL-WHEEL RAIL-ORIENTED ELECTRIFIED PUBLIC URBAN TRANSPORT SYSTEMHOWARD MG.1975; RAIL ENGNG INTERNATION.; G.B.; DA. 1975; VOL. 5; NO 6; PP. 255-258Article

TRASSIERUNGSGRUNDLAGEN UND LASTANNAHMEN FUER DAS CABINENTAXI. I = PRINCIPES FONDAMENTAUX DE TRACE ET DE CHARGE DU "CABINENTAXI". IHANNOVER HO; SPOLER HG.1974; VERK. U. TECH.; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 27; NO 3; PP. 81-90 (9 P.); BIBL. 9 REF.Article

PROCEEDINGS/1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON AUTOMATED GUIDED VEHICLE SYSTEMS, STRATFORD-UPON-AVON, JUNE 2-4, 19811981; INTERNATIONAL CONFERENCE ON AUTOMATED GUIDED VEHICLE SYSTEMS. 1/1981-06-02/STRATFORD-UPON-AVON; GBR; BEDFORD: IFS (PUBLICATIONS); DA. 1981; 238 P.; 30 CM; ISBN 0-903608-18-9Conference Proceedings

FREIE FAHRT FUER DIE MAGNETSCHWEBEBAHN ZUR IVA 79 = VOIE LIBRE POUR LE VEHICULE A SUSTENTATION MAGNETIQUE A L'EXPOSITION INTERNATIONALE DES TRANSPORTS 19791979; EISENBAHNINGENIEUR; DEU; DA. 1979; VOL. 30; NO 7; PP. 319Article

SICHERHEITS- UND NOTSYSTEME FUER FAHRWEGGEFUEHRTE HOCHLEISTUNGSSCHNELLBAHNEN MIT BERUEHRUNGSFREIER ABSTUETZUNG. = SYSTEMES DE SECURITE ET D'ALARME POUR DES VEHICULES GUIDES RAPIDES DE HAUTES PERFORMANCES SANS CONTACT INFERIEURHAMANN L.1977; E.T.R.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 26; NO 3; PP. 163-166; ABS. ANGL. FR. ESP.Article

DESIGN OF A HYBRID UNDERGROUND RAPID TRANSIT SYSTEM (HURTS) = CONCEPTION D'UN SYSTEME DE TRANSPORT RAPIDE SOUTERRAIN A PROPULSION MIXTETEVEPAUGH JA; DEJARNETTE FR.1975; HIGH SPEED GROUND TRANSPORT. J.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 9; NO 1; PP. 321-330; BIBL. 7REF.Article

DYNAMIC INTERACTION ASPECTS OF CABLE-STAYED GUIDEWAYS FOR HIGH SPEED TRANSPORTATION = ASPECTS DES INTERACTIONS DYNAMIQUES POUR LES GUIDES A SUSPENSION PAR CABLES EN VUE DES SYSTEMES DE TRANSPORT TERRESTRE A GRANDE VITESSEMEISENHOLDER SG; WEIDLINGER P.1974; J. DYNAM. SYST. MEASUR., CONTROL; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 96; NO 2; PP. 180-192; BIBL. 31 REF.Article

ON BOARD CRYOGENIC SYSTEM FOR MAGNETIC LEVITATION OF TRAINS. CRYOGENIC SYSTEM OF EET (ERLANGEN TEST CARRIER)ASZTALOS S; BALDUS W; KNEUER R et al.1974; CHEM. ECON. ENGNG REV.; JAP.; DA. 1974; VOL. 6; NO 12; PP. 28-32Article

TRENI A LEVITAZIONE MAGNETICA: UNA REALTA' DEGLI ANNI 80 = TRAINS A LEVITATION MAGNETIQUE: UNE REALITE DES ANNEES 80CERESARA S.1974; ALLUMINIO; ITAL.; DA. 1974; VOL. 43; NO 3; PP. 148-151Article

PERIODIC MOTION OF VEHICLES ON FLEXIBLE GUIDEWAYS.DORAN AL; MINGORI DL.1977; J. DYNAM. SYST. MEASUR. CONTROL; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 99; NO 4; PP. 268-276; BIBL. 13 REF.Article

PERFORMANCE AND STABILITY CHARACTERISTICS OF AN ELECTRODYNAMICALLY LEVITATED VEHICLE OVER A SPLIT GUIDEWAY.WONG JY; HOWELL JP; RHODES RG et al.1976; J. DYNAM. SYST. MEASUR. CONTROL; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 98; NO 3; PP. 277-285; BIBL. 8 REF.Article

OPTIMAL-WIRTSCHAFTLICHE GESCHWINDIGKEIT SPURGEBUNDENER FAHRZEUGE = VITESSE ECONOMIQUE OPTIMALE DES VEHICULES GUIDES PAR RAILSBRETTMANN E.1975; E.T.R.; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 24; NO 1-2; PP. 26-34; ABS. ANGL. FR. ESPArticle

NAHVERKEHRSYSTEM CABINENTAXI1974; MESSEN U. PRUEFEN; DTSCH.; DA. 1974; NO 12; PP. 808Article

H-BAHN. TECHNISCHER STAND UND ERGEBNISSE DES BETRIEBES AUF DER VERSUCHSSTRECKE DUESSELDORF = H-BAHN. AVANCEMENT DE LA TECHNIQUE ET RESULTATS DE L'EXPLOITATION SUR LE PARCOURS D'ESSAIS DE DUESSELDORFFREDERICH F; MULLER S.1976; VERK. U. TECH.; DTSCH.; DA. 1976; VOL. 29; NO 2; PP. 43-46Article

PRACTICAL HEADY LIMITATIONS FOR PERSONALISED AUTOMATED-TRANSIT SYSTEMS.HINMAN EJ; PITTS GL.1975; PROC. INSTIT. ELECTR. ENGRS; G.B.; DA. 1975; VOL. 122; NO 7; PP. 756-759; BIBL. 3 REF.Article

CONTROL CONCEPTS FOR PNEUMATIC-TUBE VEHICLES = CONCEPTS DE COMMANDE POUR LES VEHICULES A PROPULSION PNEUMATIQUE TUBULAIREWRIGHT D; WHITE KP JR.1974; J. DYNAM. SYST. MEASUR., CONTROL; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 96; NO 2; PP. 229-235; BIBL. 16 REF.Article

DEVELOPMENT OF MAGNETIC LEVITATION TRAINSKYOTANI Y.1974; CHEM. ECON. ENGNG REV.; JAP.; DA. 1974; VOL. 6; NO NO 12; PP. 22-27Article

AUTOMATISCHES FAHREN; VERGLEICH ZWISCHEN NEUEN UND BESTEHENDEN SPURGEBUNDENEN NAHVERKEHRSSYSTEMEN = CONDUITE AUTOMATIQUE; COMPARAISON ENTRE ANCIENS ET NOUVEAUX SYSTEMES DE TRANSPORT GUIDE A COURTE DISTANCENIEMITZ K.1974; TECH. MITT. A.E.G.-TELEFUNKEN; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 64; NO 5; PP. 113-116Article

ZUSTANDSREGELUNG DER TRANSLATIONSBEWEGUNG VON MAGNETSCHNELLBAHNEN = REGLAGE D'ETATS LORS DU MOUVEMENT DE TRANSLATION LE LONG D'UNE VOIE DE GUIDAGE D'UN VEHICULE RAPIDE (A SUSPENSION MAGNETIQUE)SCHNIEDER E.1981; SIEMENS FORSCH.-ENTWICKLUNGSBER.; ISSN 0370-9736; DEU; DA. 1981; VOL. 10; NO 6; PP. 379-384; BIBL. 9 REF.Article

EIN NEUES EISENBAHNBAUGESETZ. = UNE NOUVELLE LOI DE CONSTRUCTION FERROVIAIREWERTHEFRONGEL H.1977; EISENBAHNINGENIEUR; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 28; NO 5; PP. 204-209 (5P.); ABS. ANGL. FR.Article

CONTROL OF VEHICLE DYNAMICS CONSIDERING GUIDEWAY DESIGN CRITERIA.GRAHAM SL; HULLENDER DA.1976; A.I.A.A. J., NEW YORK; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 14; NO 8; PP. 1022-1025; BIBL. 5 REF.Article

  • Page / 29